luni, 15 noiembrie 2010

Precuvintare

Dragii mei,
va scriu acum, la final de 2010, intr-un ceas tirziu. Mi-e groaza de cele 2 decenii post-decembriste.
Revolte, saracie, politica facuta aiurea si menita sa conduca la infometarea populatiei.
Pe scurt, imi voi exprima gindurile liber despre romani si Romania.
Nu i-am apucat pe Burebista, Decebal, Tepes, Cuza, Carol I ori Dej dar si fara ochelari se vede foarte bine incotro ne indreptam.
Dragii mei, fie-va groaza de capii acestei republici si ginditi-va ce e de facut!
Ginditi-va ce v-au facut ei de ati ajuns saraci!
Ginditi-va si rugati-va sa iesim odata din criza!
Dragilor, nu mergeti cu majoritatea ! "Majoritatea" nu gindesc....
20 ani am fost mintiti ! Stiati?! Poate ca da! Eu m-am saturat sa fiu condus de niste mincinosi.
Hai sa aflam adevarul impreuna!
"Istoria ne invata ca oamenii nu au invatat niciodata din istorie" (George Bernard Shaw)

fiti intelepti si plini de rivna pentru adevar
Dan Alexe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu